jump to navigation

Comencem!!! dilluns, 22 Octubre, 2007

Posted by Ciric in Personal.
Tags: , ,
trackback

Hola, lo meu nom es David, tinc 26 anys i sóc d’Alcanar. Bueno, la veritat es que ja casi soc mes de Tarragona que d’Alcanar…. m’explico. Fa uns 8 anys que estic… mmmm…. com ho diria???… estudiant per Tarragona. Primer vaig començar fent Informàtica, cosa que vaig tardar mes del compte a veure que no era lo meu i ara estic estudiant ADE i per fi puc dir que si, que començo a vore lo final de la meva, llarga, vida d’estudiant a prop. A part, tambe estic mes per Tarragona degut a la meva maravillosa y guapa novia, l’Anna. Sons pares son d’Alcanar pero van anar a viure a Tarragona i ella ja va neixer aqui…. tot i que continua tenint casi tota la seva familia a Alcanar. Degut a aixo i, principalment perque tenim dos families i dos colles d’amics que acontentar….. habitualment estem un cap de setmana a Alcanar i un altra a Tarragona, sempre que no hi hagi festa important pel mig.

Parlant dels amics….., possiblement siguin una de les coses que mes valoro en la meva vida i per sort, en este sentit no em puc queixar. Considero que tinc molt bons amics i espero que ells tambe pensin que jo soc un bon amic. No fotem!!

Les meves aficions basicament son les consoles, amb una clara tendencia favorable a Nintendo i ara mateix difruto com un xiquet de la Wii i la Nintendo DS. A part de les consoles, tambe m’agrada molt lo cine tan en la gran pantalla com al DVD (si, l’emule treu fum!!), estar gran part del meu temps lliure davant de l’ordenador fent qualsevol cosa, etc.

I bueno, no se, suposo que ja se m’aniran ocurrint mes coses per a descriure com soc jo…. i es possible que les vagi posant per aqui!!

David

Anuncis

Comentaris»

1. pedro - dilluns, 22 Octubre, 2007

de la tendencia de nintendo doy fé.no miente.
cuidame las plantassssss

2. josele - dimecres, 24 Octubre, 2007

Un atre dels amics de Vallvé. Peró no sé si D’alcanar o de Tarragona.
Niño Josele. Sigue con la nintende xeeeeee. AAAAAAAAAA i la guapa de la teua novia sort salut i música.

3. NKT - diumenge, 23 Març, 2008

ei xiquet mirant pel google i mira que trobo!!!! jajajaja dono fe que aquest xiquet és una de les persones més meravelloses que conec, en ell NOOOO és pot sortir de festa sense passarteu bé (almenys no m’ha passat mai el contrari…), és un amic de les amigues, magnific conseller, oïent com ningu… no se moltes qualitats. Ja que estic també parlaré dels defectes….mmm no sé… apart de que és o són com una lapa humana (en l’anna, tot i que és normal, el principis solen ser així de bonics) encara no li he trobat cap més, per això espero que sigues el meu amic tota la vida!!!!! i això que ets més de Tarragona que d’Alcanar… mentiraaaaaaaaaa!!! besets!!!!


Deixa un comentari

