jump to navigation

Estic en ratxa dilluns, 5 Novembre, 2007

Posted by Ciric in Nintendo, Personal, Videojuegos, Wii.
Tags: , , ,
trackback

Pos si, perque si fa poc menos d’un mes (concretament lo dia 5 d’octubre) me va tocar lo Mortal Kombat Armageddon de la Wii a un sorteig de la revista Xtreme…., avui m’ha arribat lo Resident Evil 4 Wii Edition que se veu que m’ha tocat a un sorteig de la revista Hobby Consolas o Nintendo Acción, no ho se segur. Aqui hi ha unes pantalles del joc:
Resident Evil 4 Wii Edition

La putada, que lo joc m’ha arribat a Alcanar i jo estare dos setmanes a Tarragona!! Que dura que es la vida, jeje. Pero bueno, tampoc passa res perque esta setmana tinc un examen i estare liat estudiant.

Per cert, ja que parlo de la Wii, ja nomes queden 11 dies per a que torne lo rey, jeje. Super Mario Galaxy ::: 16 de novembre de 2007

Anuncis

Comentaris»

No comments yet — be the first.

Deixa un comentari

