jump to navigation

Super Mario Galaxy: The KING is back!! dijous, 15 Novembre, 2007

Posted by Ciric in Nintendo, Personal, Videojuegos, Wii.
Tags:
trackback

Siiiii, per fi tinc un dels jocs pels quals me vaig comprar la Wii al seu moment. SUPER MARIO GALAXY

Super Mario Galaxy

De moment, ha jugat més l’Anna que jo perque esta setmana he estat bastant liat en un treball de Marketing que havia de presentar avui, pero dema de mati segurament sera un gran mati de Wii!!!!

 

Mario

En este joc finalitzo les meves compres referents a la Wii de l’any 2007, sempre i quant no hi hagi algu que em regali algun joc o me’n toque un altre a alguna revista que ultimament estic en ratxa.

Aqui deixo un video del joc:

Anuncis

Comentaris»

No comments yet — be the first.

Deixa un comentari

